سلام

من یک شعر بسیار زیبا خوندم که نمی دونم شاعرش چه کسی است فقط می دونم یک دختر احتمالا ۲۲-۲۳ ساله است. براتون می نویسم اگر کسی شاعرش را می شناسد لطفا به من هم بگوید. به نظر من فوق العاده است.



هر چه هامون تر شوی دریاترینت می شوم
هر چه مجنون تر شوی لیلاترینت می شوم

گاه دف می کوبم و شیداترینت می کنم
گاه شب می پوشم و رویاترینت می شوم

سینه سرخ من خطر کن یک دهن آتش بخوان
یک نیستان شعله هم نجواترینت می شوم

پاس لرزشهای انگشتان دور سیب سرخ
غربتت را بر زمین حواترینت می شوم
نظرات 1 + ارسال نظر
سعید محسنی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://saeed-mohseni.blogfa.com

این شعرو من درست 14 سال پیش تو یه شب شعر از سرکار خانم لیلا صبوحی شنیدم.
الان باید 32-33ساله شون باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد